Stiletto Heights

I am Jennifer Gordon- a mixed media collage artist and comic writer living in Columbus OH, with my fiance and love- Keith. I specialize in paintings, ACEOS, journals, art boxes and more. I am always available for commissions! Visit my etsy shop at: http://www.stilettoheights.etsy.com

Tuesday, January 29, 2008

I would like you to meet....





Scribble...he is our very adorable and very naughty little Shorkie-Tzu, he is my new bff so...here you go, look at his little face.

cutest thing ever.

we've had the name picked out for about 3 years now, just waiting for the right dog...and here he is.

43 Comments:

Blogger Aaron said...

That face is so cute as to be redonkulous. Congrats, you lucky dog!! (No pun intended.)

7:03 AM  
Blogger jewelstreet said...

He is too cute! All he needs is a little bandana.

Yay for you getting a puppy!

7:09 AM  
Blogger Hey Harriet said...

He looks like trouble...hehe...but cute enough that he can get away with a wee bit of naughtiness ;)
Very adorable! & love the name!

7:19 AM  
Blogger Anna Laura said...

Very cute!

7:19 AM  
Blogger High Desert Diva said...

awwwwww!

7:34 AM  
Anonymous Marjorie said...

Hello New Puppy!! You are smashingly cute, indeed!! :)

7:48 AM  
Blogger nichole said...

Too precious! And I love the name :)

7:51 AM  
Anonymous Gill said...

Oh Jenn - He is adorable - you lucky thing. He looks perfectly at home already. I love the name too!

8:04 AM  
Blogger stilettoheights said...

thanks everyone...the name comes from the fact that keith and I are constantly scribbling at things.

also....dog update, 8:04am and he already went for a romp in the giant mud patch in the back yard...
lol

8:05 AM  
Blogger Marissa L. Swinghammer said...

congratulations

8:05 AM  
Blogger Craftymoose Crafts said...

Congrats! He is adorable! Do I see artwork on the horizon?

8:16 AM  
Anonymous Nadya said...

Ahhhhh what a CUTIE!!! I love those dogs :) They're cute in a rogue-ish sort of way!

8:47 AM  
Blogger The Dutchess of Kickball said...

YAY!! It is a happy day! Congrats on the new pup!

8:55 AM  
Blogger Kitty Grrlz Knits & Spins! said...

oh, he is so cute!

8:57 AM  
Blogger Emily said...

so cute!

9:10 AM  
Blogger Cicada Studio said...

Hello little puppy!

10:10 AM  
Blogger teegee said...

Holy Cuteness Batman! What a cutie patootie.

10:11 AM  
Blogger CountryGirl_CityLife said...

omg, so freakin' adorubs!!! I love scribbles! Yay, I can't wait to bling him out with some Coach Dogwear, go scribbles!

10:46 AM  
Anonymous Noelle said...

As they say in Minnesota: Oh, fer Cute!

Also, you are the first person I've ever heard of who got the name first and the dog second. I think that is wonderful.

10:58 AM  
Blogger http://afancifultwist.typepad.com said...

Oh YAY!!!! YAy yay yay!!!!!! He is tooo cute for words!!!

11:20 AM  
Anonymous Karen Beth said...

She is so adorably cute and what an adorably cute name too!

Love to you AND Scribbles!!! :)

11:30 AM  
Blogger DancingMooney said...

What a sweet little guy! Congrats on your new bbf...

Janell

11:58 AM  
Blogger Steph said...

Adorable!

2:18 PM  
Blogger EvilKate said...

adorable!!! congrats!

2:35 PM  
Blogger Morrgan said...

Oh my, what a little cutie!

2:36 PM  
Blogger Heatherly said...

Jenn!! He is too cute!!

3:13 PM  
Blogger Chickenbells said...

OH...he's soooo cute...maybe even cuter than the albino squirrel...

4:20 PM  
Blogger QuintessentiallyEnglish said...

adooooorable!

5:31 PM  
Blogger Chucka Stone Designs said...

Adorable face, perfect name!

8:08 PM  
Blogger Michelle said...

I LOVE him!!! Congratulations Momma!

8:19 PM  
Blogger SadieAndLeo said...

AWWWWWWWWWWWWWWW! I love him already!

8:48 PM  
Blogger tootsiegrace said...

AAAAAWWWWWwww! How sweet!

2:53 AM  
Blogger Simply Wired Custom Jewelry said...

Soooooooo cute! Congrats on your newest family member. I want to squeeze him.

7:46 AM  
Blogger nina kuriloff said...

he is absolutely adorable!
:-)

10:32 AM  
Blogger spiralsun65 said...

Cute! But I still prefer rats.

10:33 AM  
Blogger Elisabeth said...

Too cute! Just too cute!!

11:41 AM  
Blogger nanjodogz said...

Jen -- little Scribble is too adorable! Give him a big kiss from me - nothing like a new puppy!

11:55 AM  
Anonymous Cara | Sew Bettie said...

SO cute!

12:16 PM  
Blogger Stacy said...

He is soooo cute! Love the name.

12:33 PM  
Blogger Michelle said...

yay! glad you put pictures up!!! :)

he is adorable.

10:23 AM  
Blogger Rafe Totengco said...

Scribble is super cute!

7:48 PM  
Blogger argylewhale said...

I love a scrappy little pup!

10:45 PM  
Blogger Three Red Hens said...

Congratulations on the new puppy! I want a dog so bad!

10:25 AM  

Post a Comment

<< Home